viernes, 6 de marzo de 2009

Entrevista a José Luis

ENTREVISTA

Nome e apelidos: José Luis Conde López


Contanos a túa traxectoria deportiva:

Desde pequeño sempre me gustou o fútbol e estiben a xogar nas escolas deportivas ata agora

.

Que é o fútbol para ti?

É unha maneira de pasar o tempo cos amigos


Cómo ves o equipo física e mentalmente?

Físicamente ben, xa que somos bastante regulares no noso e mentalmente non xa que perdemos partidos que críamos gañados


Estás contento na posición que xogas? Gustariache xogar noutra posición?

Sí, estou contento pero tamén me gustaría xogar a perna cambiada.


Comprometeriaste a decirnos un número de goles para esta temporada?

Levo un gol e debido a miña lesión de larga recuperación non creo que me recuperado a tempo para seguir disputando partidos co meu equipo.


En que posto cres que acabará o equipo a final de temporada?

Está moi difícil a cousa pero diría entre os tres primeiros


Cómo te sintes no club?

Síntoma ben, pero podría mellorar


MOI PERSOAL

Unha cor: azul


Unha comida: arroz


Unha bebida: Red Bull


Un número: 5


Un equipo: Real Madrid


Un libro: Harry Potter


Unha película: Duro de cazar


Un xogador: Beckham


Un adestrador: Aguirre


Un hobbie: caza


Outro deporte: tenis


Unha manía: enfadarme moito


O teu mellor gol: contra o polígono (o único gol) jeje


O partido do que mellor recordo tes: o segundo


O mellor xogador con quen xogasches e? Pablito


Quén era e é o teu mellor compañeiro de vestiario? Pablito


Unha anécdota que nunca olvidarás: Cambio de equitación en pleno partido


Eres xogador porque? Me gusta selo


O mejor de ser xogador é? divertirse xogando


E o peor? os golpes e as lesións


Un recordo:


Un soño: marcar 20 goles


Unha frase: “ Non dou porque non podo”

No hay comentarios: