miércoles, 26 de noviembre de 2008

Entrevisata a Marcos

ENTREVISTA

Nome e apelidos: Marcos Figueiras Otero


Contanos a túa trayectoria deportiva:
Pois empecei nos cadetes da sd chanatada e despois pasei os xuvenís, e aquí estou…


Que é o fútbol para ti?
Unha maneira mais de pasalo ben, onde te olvidas de todo e disfrutas facendo algo que che gusta.

Cómo ves o equipo física e mentalmente?
Físicamente creo que estamos bastante ben, ainda que quizais baixamos algo nestas ultimas semanas.
Mentalmente tamen estamos ben, pero personalmente creo que ainda temos que mellorar algo para poder sacar adiante os partidos complicados.

Estás contento en la posición que juegas? Te gustaría jugar en otra posición?
Si, na posición que estou xogando é onde mais comodo me sinto, pois sempre xoguei nela. Estou comodo e non quero cambiar, estou ben asi!

Te comprometerías a decirnos un número de goles para esta temporada?
Jojo! Eu non son moito deso, pero bueno por pedir que non quede, 3!

En que puesto cres que acabara el equipo a final de temporada?
Lideres, ou como mínimo entre os tres primeiros.

Cómo te sientes en el club?
Moi ben. O trato por parte do entrenador e directiva a verdade é que estunpendo.



MUY PERSONAL

Un color: azul e blanco

Una comida: calquera do meu irmao

Una bebida: tropical

Un número: 7

Un equipo: S.D. e o Real Madrid

Un libro: noite de voraces sombras

Una película: el laberinto del fauno

Un jugador: Oscar Méndez

Un entrenador: Javi Ramos e Oscar Méndez

Un hobbie: amigos

Otro deporte: caza e pesca de salmón

Una manía: creo que ningunha

Tu mejor gol: jajaja!

El partido del que mejor recuerdo tienes: en cadetes contra o barco que nos deo o título de liga

El mejor jugador con quien jugaste es: Joserra, Alex e André

Quién era y es tu mejor compañero de vestuario? Buf, non podo queixarme dos compañeiros, de cada un sempre aprendes algo e son todos xeniais. Pero si tivera que destacar a alguén pois por Amis e Javi Arias.

Una anécdota que nunca olvidarás: cando era pequeno sempre xogaba unha pachanga cos meus primos en Camporramiro e a mayoría das veces acabábamos que parecía a guerra (pero con cariño, sen mancarnos moito)

Eres jugador porque… me gusta

Lo mejor de ser jugador es…conoces xente, pasalo ben…

Y lo peor… lesións e envexa

Un recuerdo: cando ibamos xogar fora da casa, cando o gran Pulpo, Andrés e Iago nos deleitaban cos seus chistes no autobús

Un sueño: felicidad

Una frase: “solo hay una cosa que convierte en imposible un sueño: el miedo a fracasar”

No hay comentarios: